İyi ki varsın derin dondurucu!❄️

Bebek yemeklerini ne kadar az yapmaya çalışsam da hep artıyor.Ertesi gün aynı yemeği yedirdiğim için sorun olmuyor ama bazen çok fazla artıyor.Sürekli aynı yemekleri de yediremeyeceğim için özellikle pinteresetten sebzeler, meyveler ve daha birçok şey nasıl dondurulur öğrendim💪

  Organik markette herşey en az bir kilo satılıyor.Son kullanma süresi de birkaç gün.Bu yüzden dondurmak benim için önemli.Hatta bir tane derin dondurucu  daha aldım.Çalıştığım zamanlarda da hayat kurtarıyordu.

Bebeğim için yaptığım sebzeleri buharda pişiriyor sonra da buz kalıplarında dondurup paketliyorum.Özellikle cupcake kalıpları bu işin için biçilmiş kaftan.Bir öğünlük çıkıyor 👍

Ne donduruyorsanız üzerine tarih yazmalısınız çünkü her sebzenin meyvenin ya da et grubunun belli zamanlarda tüketilmesi gerekiyor. İnternetten kolayca hangi sebze/meyve dondurucuda ne kadar kalır öğrenebilirsiniz.

http://pinterest.com/pin/338544096965148812/

Konu dondurucu olunca üşüdüm ben gideyim de bir fincan kahve içeyim☕️

Sevgiler💕